Written by on

وزارت کشور در نامه ای از استانداران سراسر کشور خواست در جهت حمایت از تولید کنندگان و کالای ایرانی برگزاری دوره های آموزشی و همایش های بازاریابی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین همایش ملی توسعه بازاریابی با هدف ارتقاء سطح کیفی بازاریابان و مدیران بازاریابی و بهره‌گیری از شیوه‌های روز بازاریابی در کسب و کار، بازاریابی قبل از راه‌اندازی واحد تولیدی، آشنایی مدیران عامل با ابزارهای بازاریابی، بررسی چالش‌های بازاریابی در ایران و برگزاری پلن‌های مختلف آموزشی در حوزه‌های مربوط به بازاریابی با حضور مدیران بازاریابی، بازاریابان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و سخنرانی کارآفرینان موفق 26 مهرماه جاری در سالن همایش هتل پارس مشهد برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت بازاریابان تجارت جهانی و هفته نامه توسعه بازاریابی به عنوان مجری برگزاری سلسله همایش‌ها و آموزش بازاریابی در استان‌ها معرفی شده است.

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest.