پشتیبانی مستقیم اپراتور ایرانسل برای اولین بار در تایباد راه‌اندازی شد

 مدیر دفتر خدماتی ایرانسل در تایباد گفت: ایجاد کسب و کار تنها منوط به اشتغال‌های دولتی نیست باید بر اساس نیاز روز جامعه و کمبودهای موجود در منطقه اقدام به اشتغال کرد، در برهه کنونی که نیاز جامعه رو به سمت توسعه دنیای غیر حضوری هست ارائه خدمات در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

محمد احراری در گفت‌وگو با چاپارطوس خراسان رضوی، اظهار کرد: مشترکان ایرانسل در این شهرستان برای دریافت خدماتی شامل ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها یا شکایت‌های خود به مراکز تربت‌جام و فریمان مراجعه می‌کردند که این اقدام علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافه زمان‌بر بود که با راه‌اندازی این مرکز بخش عظیمی از مشکلات مشترکان در این حوزه رفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تعهد ایرانسل در بخش خدمات مشترکان افزود: ارائه سیم کارت و راه‌اندازی آن، پیگیری شکایت‌هایی از قبیل سرقت، مفقودی، تعرفه‌ها، پیگیری شبکه و... از مهمترین خدمات این اپراتور به صورت حضوری و غیر حضوری است.

این فعال اقتصادی در تایباد مطرح کرد: با راه‌اندازی این دفتر خدماتی پنج نفر به صورت مستقیم و تعدادی به طور غیر مستقیم مشغول به کار شده‌اند که این مهم نقش کوچکی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان نیز ایفا کرده است.

احراری بیان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که مشترکان باید به آن توجه داشته باشند این است که حتما سیم‌کارت‌های بلااستفاده خود را پیگیر باشند؛ در مدت ۲ ماهی که از راه‌اندازی این دفتر خدماتی می‌گذرد بیشترین آمار شکایت‌ها سوء استفاده از سیم‌کارت‌های خاموش بوده است.

وی گفت: یکی دیگر از معضلات در این حوزه سیم کارت‌هایی است که به نام افرادی ثبت شده که صاحب آن بدون اطلاع مدارک شناسایی خود را در اختیار دیگران گذاشته و این مورد عواقب بدی را برای مالک سیم کارت دربردارد. بیشتر افرادی که قصد کلاهبرداری یا تخلف مجازی را دارند تلاش می‌کنند از سیم‌کارتی به نام فرد دیگر استفاده کنند.

تایباد در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد. این شهر در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است.  

انتهای پیام

خبرنگار، شوکت سالاری

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest.
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location