نشست آموزشی تکنیکهای بازاریابی و فروش بستههای سفر با تأکید بر بازاریابی الکترونیک در آژانسها در سالن همایشهای موزه بزرگ خراسان برگزار شد.
بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی صبح امروز پنج شنبه دوازدهم مهر ماه ۱۳۹۷دوره جامع بازآموزی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر با تاکید بر بازاریابی الکترونیک در آژانس ها در سالن همایش های موزه بزرگ خراسان برگزار شد.
احمد دیناری معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه تفکر بازاریابی باید در تمامی عرصههای صنعت گردشگری نهادینه شود، اظهار کرد: « متأسفانه بسیاری از آژانسها از رویکردهای درستی برای تبلیغات استفاده نمی کنند و به اندازه کافی تبلیغات آنها جذاب نیست.»
وی ادامه داد: «الگوهای بازار یابی در صنعت گردشگری بر اساس ماهیت کسب و کار باید تدوین شود و استفاده از بسترهای الکترونیک می تواند به تاثیرگذاری الگوی بازاریابی بیافزاید.»
در ادامه این نشست یوسف بیدخوری، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اشتغال بیش از ۳۵ هزار نفر در حیطه صنعت گردشگری، گفت: «شعار امسال سازمان جهانی گردشگری، گردشگری و تحول دیجیتالی می باشد و در نتیجه لازم است تا با سرعت روش های کارآمدی در این حوزه را بکارگیری کرده و آنها را در کارکنان صنعت گردشگری ترویج کنیم».
بیدخوری ادامه داد: «برنامه های بسیار خوبی را تدارک دیده ایم و در آینده نزدیک شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود.»
این همایش با حضور جمعی از مدیران هتل ها، مهمانپذیرها، آژانسها ی مسافرتی و راهنمایان سفر و با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و موسسه آموزشی دانش پژوهان برگزار شد.