به گزارش خبرورزشی، پدیده یکی از برندهای برتر کشور است بهطوری که هماکنون یکی از اسپانسرهای سازمان لیگ برتر است و شاید برابر با هزینه تیم در لیگ برتر به سازمان لیگ برتر بابت تبلیغات محیطی پول بدهد. اما مشکل اینجاست که شرکت مادر پدیده از تیم حمایت
نمیکند! که مسئله خیلی عجیبی است.
برادران، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان درخصوص تکلیف سرنوشت پدیده مادر با باشگاه پدیده در این باره گفت: «صحبتهایی برای حل شدن موضوع انجام شده است. با طرفین صحبت کردهایم، اما اختلافات و کدورتهایی بوده که رفعشدنی است و انشاءا... حل میشود.»
این میتواند خبر مسرتبخشی برای اهالی فوتبال در مشهد باشد، به خصوص برای تیم پدیده. هر اختلافی بین شرکت مادر و باشگاه وجود دارد به خاطر مردم این ارزش را دارد که کنار گذاشته شود. چند روز پیش پدیده در استادیوم امام رضا مشهد و در بازی با فولاد نزدیک به ۵، ۶ هزار تماشاگر را به استادیوم کشاند و ساعات خوبی را برای آنان رقم زد. تیم برای این تماشاگران است. قطعاً شرکت مادر پدیده با مردم شهر مشهد مشکلی ندارد و از همه مهمتر پدیده میتواند مسئولیت اجتماعی شرکت مادر باشد.
بعد از مرگ تیم ابومسلم مشهد، پدیده به خوبی فوتبال مشهد را زنده کرد و اگر قرار باشد این تیم هم از بیپولی بمیرد، دیگر اثری از فوتبال مشهد به جا نمیماند. در روزهای اخیر استاندار و البته شهردار تلاشهای زیادی کردند که تیم از فروپاشی نجات پیدا کند و حتی پول هم به تیم تزریق کردند، اما چاره کار این است که برند پدیده بار دیگر به کمک تیم بیاید و تیم را ساپورت کند.
پدیده در مشهد ساخت و سازهای زیادی دارد و اینقدر درآمد دارد که سالانه میلیاردها تومان هزینه تبلیغ میکند. بهترین کار این شرکت برای مردم مشهد حمایت از تیم خواهد بود. تیمی که امروز مایه بالندگی و غرور مردم شهر مشهد است. ۵، ۶ هزار تماشاگری که برای تماشای بازی به استادیوم امام رضا (ع) میروند با پیروزیهای این تیم دلخوش میشوند و این دلخوشی آنقدر گران است که ارزش حمایت از تیم را داشته باشد.
قدر و منزلت مردم خوب مشهد بیش از این است که پدیده به خاطر اختلاف با باشگاه دست از حمایت از تیم بکشد، چون تیم برای مردم مشهد است، نه یکی، دو مدیر که شرکت مادر با آنها دچار مشکل شده است.