پاسخگویی تلفنی استاندار خراسان رضوی به مشکلات مردم

استاندار خراسان رضوی روز شنبه، چهارم دی ماه از طریق سامانه سامد و خط تلفن ۱۱۱، به برخی از مشکلات مطرح شده شهروندان استان پاسخ گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به درخواست‌ها و شکایات مردم به صورت مستقیم و برخط، یعقوبعلی نظری به تعدادی از تماس‌های شهروندان پاسخ داد که این موارد برای پیگیری بعدی ثبت سامانه نیز شده است.
درخواست اشتغال و رسیدگی به مشکلات شغلی، درخواست بهسازی جاده، درخواست حمایت دولت از یک طرح پژوهشی، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده جانبازی، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده تابعیت و درخواست رسیدگی به مشکلات یکی از محلات از جمله عدم آسفالت مناسب، ارازل و اوباش، مشکلات بهداشتی و... از جمله موارد مطرح شده در تماس با استاندار خراسان رضوی بود.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما